مرکز خرید و فروش گوشی کارکرده و دست دوم

ساخت وبلاگ

جرثقیل سقفی برقی یا دستی؟
جرثقیل سقفی برقی یا دستی؟ جرثقیل ها انواع مختلفی دارند و در مدل های مختلفی تولید می شوند و توسط مارک های خارجی و ایرانی تولید می شوند و در داخل تولید و وارد می شوند. جرثقیل ها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می شوند و این دسته ها باز هستند. این به چند دسته تقسیم می شود که می تواند به سقف / زنجیره ای / و تقسیم شود. . . اشاره شده 
شما عزیزان می توانید انواع جرثقیل های ذکر شده یا موجود در بازار را از فروشگاه الو ابزار خریداری کنید ، محصولات الو ابزار دارای ضمانت و ضمانت هستند و دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.
جرثقیل دستی چیست؟
امروزه فناوری پیشرفت کرده و این پیشرفت به حوزه جرثقیل ها رسیده است و همین امر باعث کم رنگ و منسوخ شدن جرثقیل های دستی شده است.
اما در هر صورت ، ما می خواهیم نحوه کار این نوع جرثقیل را توضیح دهیم ، به گونه ای که این نوع جرثقیل دارای 1 قلاب ، زنجیر و قرقره است و آنها بیش از این نیستند و آنها جرثقیل را از یک طرف آویزان می کنند و سپس قلاب می شود بار را بالا برده و با زنجیر آن را با دست بالا یا پایین می کشد ، این عملکرد کل یک جرثقیل دستی است که دارای یک سیستم بسیار ساده و اساسی است.
جرثقیل سقفی چیست؟
جرثقیل های سقفی مدل های مختلفی دارند و در اندازه های کوچک تا غول پیکر موجود هستند که در راه اندازی مترو استفاده می شود. جرثقیل سقفی بیشتر در انبارها ، سوله ها و سالن های صنعتی استفاده می شود و برای حمل بارهای سنگین و سبک در طول سال و سوله ها استفاده می شود. این نوع جرثقیل ها برقی هستند و با برق و از دو ریل کار می کنند. آنها به طور موازی برای حرکت و حرکت روی سقف و حرکت افقی و همچنین حرکت عمودی استفاده می شوند. این نوع جرثقیل ها توسط یک تیر به ریل متصل می شوند و بار را توسط قلاب ، کمربند ، طناب سیم یا زنجیر حمل می کنند و دارای موتور و وینچ قدرتمند هستند. و سنگین / ساخت مترو / سنگ تراشی / و مکانهایی که بار سنگین است و به دلیل داشتن پایه های موازی و مربع وزن زیادی دارد.
جرثقیل برقی چیست؟
جرثقیل برقی همانطور که از نامش پیداست از طریق برق کار می کند و برقی نیست. این فقط یک توضیح ساده است. جرثقیل های برقی می توانند در مدل های مختلفی مانند ساخت و ساز / جرثقیل های سقفی / و. . . تنها تفاوت دستی و الکتریکی این است که این الکتریکی دارای وینچ و موتور الکتریکی برای بالا بردن و پایین آمدن بار است و در برخی موارد به دلیل ارتفاع زیاد جرثقیل از کنترل از راه دور استفاده می کنند که این یک مزیت برای جرثقیل برقی در نظر گرفته می شوند.

منبع:https://aloabzar.com/

مرکز خرید و فروش گوشی کارکرده و دست دوم...
ما را در سایت مرکز خرید و فروش گوشی کارکرده و دست دوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کالای ما kalayema بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 14:45